دانلود سری کامل کارتون به یادماندنی گوریل انگوری The Great Gape Ape

 

به دلیل درخواست های فراوان شما عزیزان در مورد قرار دادن کارتون های قدیمی، این بار نیز کارتون گوریل انگوری را به صورت زبان اصلی و با کیفیت بالا برای شما آماده کردیم.این کارتون 32 قسمت دارد که قسمت 30 آن در اینترنت پیدا نشد و بقیه قسمت ها به مرور اضافه خواهد شد.امیدواریم با دیدن این مجموعه خاطرات ایام کودکی شما عزیزان بار دیگر زنده گردد.
 
نمایش گوریل انگوری (به انگلیسی: The Great Grape Ape Show) مجموعه کارتونی محصول هانا-باربرا بود که در سال‌های ۱۹۷۵ (میلادی) تا ۱۹۷۸ (میلادی) از شبکه ABC آمریکا پخش می‌شد.گوریل انگوری و بیگلی بیگلی در سفرشخصیت اصلی این کارتون یک گوریل ۴۰ فوتی است که عاشق انگور است. این شخصیت بعد از هر صحبتی که می‌کند کلمهٔ انگوری را دو بار تکرار می‌کند.(Grape Ape, Grape Ape) او همراه یک سگ به نام بیگلی بیگلی (Beegle Beagle) و روی سقف ماشین او به کشورهای مختلف جهان سفر می‌کند و در این سفر با ماجراهای مختلفی رو برو می‌شود.
در ایران به جای گوریل انگوری صادق ماهرو و به جای بیگلی بیگلی اصغر افضلی گویندگی کرده اند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

کارتون به یادماندنی معاول کلانتر قبل و بعد از انقلاب پخش می شد و خیلی از بچه های اوایل انقلاب آن را کاملا به یاد دارند. نقش معاون کلانتر با صدای ایرج رضایی از تیپ های معروفی شد که هنوز هم در حافظه خیلی ها باقی مانده، یک معاون بی دست و پا که مرتب از ماسکی و یک موش کور رودست می خورد. نقش ماسکی را مینو غزنوی می گفت و مهدی آژیر به جای موش کور حرف می زد.

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

http://mihandownload.com/ali/tom&jerry.JPG

 
نام انیمیشن: Tom And Jerry Fun And Speed Extreme - تام و جری: هیجان و سرعت بیش از حد
ژانر: انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی ، فانتزی
کیفیت: خوب
خلاصه داستان: انیمیشن محبوب و دیدنی تام و جری یا همان موش و گربه ، سالیان زیادی است که در میان مردم یاد و خاطره ای شیرین بر جای گذاشته و همواره باعث ایجاد لحظاتی زیبا در زندگی افراد می شود. این بار تام و جری دوباره به بازیگوشی های جدیدی می پردازند و ...

جهت دریافت کارتون و توضیحات کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi


http://mihandownload.com/mypic/Saeed/Baba%20leng%20deraz_Mihandownload.com.jpg


امروز یک کارتون زیبا و فوق العاده پر طرفدار برای دوستداران کارتون آماده کرده ایم.نام این کارتون بابا لنگ دراز میباشد که به تقاضای بسیاری از دوستان در سایت قرار داده شده است که دارای 35 قسمت و 1 فصل نیز بوده و هم اکنون تمامی این قسمت از میهن دانلود برای اولین بار قابل دریافت میباشد.
واتاشی نو آشیناگا اوجیسان (به ژاپنی: 私のあしながおじさん، Watashi No Ashinaga Ojisan) (به معنای «بابا لنگ‌دراز من» که با نام «بابا لنگ‌دراز» نیز شناخته می‌شود) یک مجموعه تلویزیونی ژاپنی است که در سال ۱۹۹۰ بر مبنای رمان بابا لنگ‌دراز جین وبستر ساخته شده است. انیمیشن بابا لنگ دراز بخشی از مجموعه تئاتر شاهکار جهان است. بابا لنگ‌دراز در سال ۱۹۹۰ جایزه بهترین فیلم تلویزیونی را از آژانس فعالیت‌های فرهنگی کودکان ژاپن دریافت کرده‌است. اين انيميشن در ايران به سال ۱۳۷۲ با حذف سكانس‌های فراوانی (از تيتراژ گرفته تا متن اصلی) از شبكه‌ی دوم سيما پخش گرديد..

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi


 

دانلود کارتون به یادماندی سندباد و علی بابا Sindbad Full Episode
کارتون سندباد یکی از زیباترین کارتون های دوبله شده در ایران است.این کارتون از جمله کارتون هایی بود که هر کسی با هر سنی را مجذوب خود می کرد.

سنباد که به گونه سَندباد هم نوشته می‌شود در فارسی پهلوی به معنای نیروی اندیشه همچنین به معنی بادی است که از سوی رود سند بوزد ولی جدا از این معنا سندباد بیشتر یک چهره داستانی کهن ایرانی است که از او به همراه لقب سندباد دریایی، سندباد دریانورد یا سندباد بحری نام برده شده‌است. داستان سندباد را از دوره ساسانی می‌دانند. این داستان در قصه‌های  هزارو یک شب هم گنجانده شده و به میان  عرب هاهم راه یافته‌است و اروپاییان آن را از ایشان گرفته‌اند. داستان سندباد امروزه سوژه چندین فیلم سینمایی و پویانمایی گوناگون در جهان شده‌است.

احتمالاً در نیمهٴ اول سدهٴ نهم میلادی سلیمان تاجر، دریانورد ایرانی به خاور دور سفری کرد و شرح سفر وی در ۸۵۱ میلادی به وسیلهٴ مؤلف ناشناسی نوشته شد. این قدیم‌ترین گزارش به زبان عربی از چین و بسیاری از نقاط ساحل اقیانوس هند است‌. بعدها مسلمان دیگری به نام ابن وهب در ۸۷۰ به چین سفر کرد و ابوزید (نیمهٴ اول سدهٴ دهم‌ میلادی) شرح سفر او را نوشت‌. از این سفرها که به‌طور غریبی مؤید روایات کهن بودند، تدوین‌ مجموعه‌ای از قصه‌ها پیرامون نام سندباد بحری شکل گرفت.

سندباد به کارگردانی فومیئو کوروکاوا که برای اولین بار در سال ۱۹۷۵ اکران گردید.

قسمت ها به صورت wmv می باشند
 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
 


 

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

دانلود کارتون به یادماندنی سفرهای میتی کومان Mitikomon Full Eposide

سفرهای میتی کومون (به ژاپنی: まんが水戸黄門 Manga Mitokōmon) یک پویانمایی ژاپنی بود که توسط شرکت کناک (سازنده پسر شجاع و مسافر کوچولو) ساخته‌ شد. این پویانمایی سال‌ها با دوبله فارسی از شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد.

باید توجه داشته باشید که دوبله فارسی این کارتون ها دارای کیفیت پایین می باشد و فقط برای زنده شدن خاطرات کودکی برای شما آماده شده است.کیفیت بالای این کارتون ها پیدا نخواهد شد.
رزولیشن ۳۲۰ * ۲۴۰

این پویانمایی بر اساس زندگی توکوکاوا میتسوکونی (۱۶۲۸-۱۷۰۱) ملقب به «میتوکومون» (به ژاپنی: 水戸黄門، تلفظ: Mito Kōmon) ساخته شده‌است. (نام میتوکومون در دوبله فارسی به «میتی کومون» دگرگون شد.) وی یکی از شخصیت‌های محبوب تاریخ ژاپن است و از او به عنوان فردی شوخ‌طبع و خوش‌مشرب، و یک پزشک و غذاشناس خبره یاد شده‌است. میتوکومون در دوره ادو، ۳۰ سال حاکم شهر میتو بود و به داشتن دلیل صداقت و عدالت، و همچنین مورد اعتماد بودن از طرف حاکم بزرگ یکی از افرادی بود که برای نظارت بر کار حاکمان نواحی فرستاده می‌شد. میتو کومون به دلیل نداشتن دانش و توان رزم، در سفرهایش دو محافظ به نام‌های «ساساکی سوکه سابورو» و «آشوسی کاکانوشین کاکوسان» را همراه خود می‌برد. بنابراین شخصیت‌های «تسوکه» (ساساکی سوکه سابورو) و «کایکو» (آشوسی کاکانوشین کاکوسان) در این فیلم وجود خارجی داشته‌اند، اما «سگارو» و «زمبه» خیالی هستند.
شخصیت ها :
میتی کومون: «مامور مخصوص حاکم بزرگ» که برای سرکشی به حاکمان سرزمین‌های مختلف می‌رود.
داداش کایکو: محافظ میتی کومون که قدرت زیادی دارد و با بستن «دستمال قدرت» نیروی ویژه‌ای می‌یابد.
تسوکه: محافظ میتی کومو که فردی باهوش و شمشیرزنی ماهر است.در پایان هر قسمت او «علامت مامور مخصوص حاکم بزرگ» را نشان می‌دهد.
سگارو: پسری شیطان که میتی کومون را همراهی می‌کند.
زمبه: سگ تنبل سگارو
در آخر جا دارد یادی از دوبلور های زحمتکش کشورمان کنیم که صدای خود را در این کارتون به یادگار گذاشته اند مخصوصا

جواد پزشکیان بجای میتی کومون
محمد عبادی بجای تسوکه
مرحوم حسین باغی ( ناصر نظامی در برخی از قسمتها )بجای کایکو
شوکت حجت بجای سگارو
غلامعلی افشاریه ( سرپرست گویندگان )

و برای  شادی روح مرحوم حسین باغی نیز صلواتی بفرستیم

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, توسط shahab zareshahi

انیمیشن Kung fu pand 2 یک کارتون انیمیشنی بسیار زیبا و جذاب سال 2011 میباشد که پس از موفقیت سری اول آن روانه بازار شد. این انیمیشن نیز ادامه همان قسمت قبل میباشد که این بار با کیفیت خوب ، حجم مناسب و لینک دانلود مستقیم به همراه زیرنویس پارسی از سرورهای سایت کلیک کن برای شما جهت دانلود آماده کرده ایم.

خلاصه داستان : پو ، نقش اصلی این داستان پس از اینکه به عنوان جنگجو در قسمت قبل انتخاب شد به دنبال هویت و پدر و مادر اصلی خود میگردد. در این راه شاهزاده ای که قصد حکومت بر چین را دارد سد راه او میشود و پو باید این شاهزاده را شکست دهد...

www.Poonak.org 

دانلود ( انیمیشن Kung Fu Panda 2 با کیفیت بالا ) در ادامه مطلب . . .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, توسط shahab zareshahi

اسلایدر

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد