دانلود کلاه قرمزی 92

|پست برای 13 قسمت آپدیت شد |

کلاه قرمزی نام شخصیت عروسکی مجموعه تلویزیونی به نام صندوق پست و سه فیلم سینمایی کلاه قرمزی و پسرخاله، کلاه قرمزی و سروناز و کلاه قرمزی و بچه ننه بود. این شخصیت عروسکی، بیشتر در سالهای دهه ۷۰ محبوب بود. در نوروز هر سال(از سال۸۸) نیز، معمولاً ویژه برنامه‌ای با به کارگیری کلاه قرمزی و شخصیت همراه آن، آقای مجری، در شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود.هم اکنون می توانید نسخه ی با کیفیت این مجموعه ی تلوزیونی را تحت عنوان کلاه قرمزی 92 از وب سایت میهن دانلود دریافت نمایید.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 مریم اوزرلی بازیگر نقش خرم سلطان در سریال حریم سلطان به علت تصادف شدید رانندگی در آستانه مرگ است!

خرم سلطان



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 نتایج تحقیقات متعدد نشان می دهد برخی از گیاهان در درمان سرطان موثر است.

اگر بیماری شما سرطان تشخیص داده شده است، با پزشک خود درباره استفاده از گیاهان دارویی مشورت کنید.به نقل از سایت «Readers Digest» همه سلول های سرطانی شبیه به هم نیست. سرطان ممکن است روی هر عضوی از بدن تاثیر بگذارد.

 

سلول ها در یک قسمت از بدن جهش پیدا می کند و از کنترل خارج می شود و در قسمت های دیگر پخش می شود.تقریباً همه سلول های سرطانی رشد سریعی دارد اما درمان آن به نوع سرطان، مرحله بیماری و قسمتی از بدن که درگیر بیماری است، ارتباط دارد، برخی از انواع سرطان ها تنها از طریق شیمی درمانی یا دارو درمان می شود، در حالی که برخی از انواع آن به جراحی، پرتودرمانی، شیمی درمانی یا هر دو نیاز پیدا می کند.
در این زمینه محققان روی گیاهان زیادی مطالعه و تاثیر آن ها را روی بهبود سرطان بررسی کرده اند.محققان امیدوارند که بتوانند از گیاهان برای درمان سرطان بیشتر از گذشته بهره بگیرند.در ادامه مطلب به برخی از این گیاهان اشاره می کنیم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 عکسی را که در ادامه همین مطلب ملاحظه خواهید کرد، عکسی است از شباهت شدید یک مرد خارجی به امین حیایی.

شباهت جالب این مرد به امین حیایی !! (عکس) www.poonak.org
 
بدون شرح !!!
 
شباهت جالب این مرد به امین حیایی !! (عکس) www.poonak.org
 
شباهت جالب این مرد خارجی به امین حیائی
 
 


ارسال در تاريخ سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 عسل بدیعی بازیگر سینمای ایران که از روز گذشته در کما بود، ظهر امروز دوشنبه (۱۲ فروردین‌ماه) درگذشت.

مهدی احمدی تهیه کننده باسابقه سینمای ایران در گفت وگو با فارس گفت: متاسفانه عسل بدیعی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که بر اثر مسمومیت دارویی از روز گذشته در بیمارستان لقمان بستری شده بود، دقایقی پیش در بیمارستان لقمان به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد. – وی در ادامه گفت: ایشان در زمان حیات شان اعضای بدنشان را اهدا کرده بودند که کارهای مربوط به اهدای اعضاء ایشان در حال انجام است. – احمدی درباره مراسم خاکسپاری زنده یاد بدیعی گفت: هنوز مراسم خاکسپاری قطعی نیست اما احتمالا روز ۱۵ فروردین ماه و پس از تعطیلات خواهد بود.
 
http://download.ariyagame.com/wp-content/uploads/2013/02/AsanDownload.com_1242.jpg
 

به گزارش خبرنگار مهر، عسل بدیعی بازیگر سینمای ایران که از دیروز به دلیل مسمومیت دارویی در بیمارستان لقمان تهران بستری بود، ظهر امروز دار فانی را وداع گفت. وی در نهایت به دلیل ایست قلبی و مشکلات تنفسی درگذشت.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

 کنسرت خواننده های لس آنجلسی بنامهای ابی ، جمشید و منصور در اربیل روز سه شنبه (۶ فروردین ۱۳۹۲) با حمله مردم به این خواننده ها به خشونت کشیده شد و یکی از این خواننده ها به نام منصور بشدت کتک خورد و ابی هم جرات نکرد که به روی صحنه بیاید.به نحوی که یکی از جوانان کرد عراقی با زدن سیلی به گوش این خواننده لس آنجلسی وی را از صحنه به بیرون راند. در ادامه مردم با حمله به صحنه اجراء ، سازهای موسیقی را شکستند و آنها را به میان مردم پرت کردند.

http://www.yaftabad.com/wp-content/uploads/2013/03/n00206324-b.jpg

 

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز از اقلیم کردستان عراق، ، از سوی دیگر زنان لخت شرکت کننده در این کنسرت که متاسفانه ایرانی بودند از سوی جوانان اربیلی مورد تعرض قرار گرفتند و با لباسهای پاره و تن عریان از این کنسرت بیرون آمدند .عده ائی هم که تا توان داشتند فرار کردند تا مورد ضرب و شتم قرار نگیرند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, توسط shahab zareshahi

اسلایدر